četvrtak, 5. studenoga 2020.

MOŽDA OVAJ PUT, Jill Mansell

Izdavač: Znanje, 2020.
[eng. Maybe this time]
Prijevod: Andrea Cvjetković

Iako sam na romane Jill Mansell naletjela već puno puta, i svaki put se podsjetila da Jill stavim na listu autorica čije romane moram procheckirati, sve do sad nisam nijednog uzela u ruke. Poput mnogih drugih, i Jill je kod mene upala u skupinu autora koje uvijek imam namjeru čitati, ali nikako da tu namjeru i ostvarim. Kažem, sve do sad, jer, eto, ovaj sam njen roman konačno uzela u ruke i pročitala ga, i sad si mislim, čovječe, zašto sam čekala tako dugo da pročitam nešto njezino?! Super je!

Naravno, ne znam jesu li baš svi romani Jill Mansell nalik na ovaj, ali ako jesu, s guštom ću ih nastaviti čitati. Jer ovaj je roman pravi feelgood roman: prpošan je, zabavan, topao, ispunjen živopisnim i dragim likovima i smješten u pitoreskno mjestašce u koje bih se i sama rado preselila.

Priča prati Mimi i njene posjete britanskom seocetu Goosebrooku, u koje se svakim novim posjetom Mimi sve više zaljubljuje. Isprva je onamo dolazila samo kako bi posjetila oca, no upoznavši stanovnike tog mjestašca i sprijateljivši se s nekolicinom njih, Mimi i samo mjesto i njegovi stanovnici sve više prirastaju srcu. Nije svaki Mimin posjet ispunjen radošću, znala ju je u Goosebrooku dočekati i tuga i razočaranje i tragedija, ali sve ono dobro i sve ono što joj se kod Goosebrooka najviše sviđa daleko nadmašuje sve poteškoće na koje je ondje svojevremeno naišla.

Da ne spominjemo da se u Goosebrooku nalazi i simpatični Cal, s kojim Mimi postupno gradi topao prijateljski odnos, koji je uvijek točno na rubu da preraste u nešto više, ali se to nekako na kraju ipak ne dogodi. No, možda ovaj put...

Iskreno, sam Cal mi nije baš bio nešto pretjerano bitan u cijeloj ovoj priči niti me se dojmio kao posebno zanimljiv lik, puno su mi zanimljiviji ostali stanovnici Goosebrooka: šarmer Paddy, Mimina prijateljica Lois, Mimin samozatajni otac i njegov partner, obojica povučeni računovođe, Loisina zločesta svekrva Henrietta, Mimin osebujni poslodavac C.J., nadmeni književnik kojeg je potrebno silom tjerati da piše... A, naravno, tu je i sama Mimi.

Mimi je lik s kojim se vrlo lako povezati, obična djevojka koja u životu nailazi na uobičajene poteškoće s kojima se svi mi u vlastitim životima svakodnevno susrećemo. Kod Mimi je super što na sve gleda s dozom humora i vjerom u bolje sutra. Ona je optimistična, ali hladne glave, žena koja čvrsto stoji na vlastitim nogama i oslanja se na vlastite sposobnosti u bilo kojoj situaciji u koju ju život nenadano baci. Mimi nije u potrazi za romansom, ona joj se nekako dogodi sama od sebe, i to postupno, realno, onako kako se stvari u životu obično i događaju.

Ovaj roman vrvi duhovitim situacijama i dijalozima, toplim ljudskim pričama i prijateljskim vezama. Naravno, on je i romantična priča, ali u mnogo većoj mjeri ćete se u njemu, baš kao i Mimi, zaljubiti u Goosebrook i njegove stanovnike, nego u samo jednu osobu, tj. Cala. Mimina priča je, baš kao i sama Mimi, šarmantna i zabavna, i čini dobro društvo za mnoštvo ugodnih čitalačkih sati.

Za kraj ću još samo dodati da, sudeći prema ovom romanu, moja prva Jill Mansell sigurno mi neće biti i posljednja. :)

___________________________________

Kako do knjige: https://bit.ly/34YfpcY