petak, 28. listopada 2016.

OBILJE KATHERINA (ili ti ga: Matematike i Katherina), John Green

Izdavač: Fokus, 2016.
[eng. An abundance of Katherines]


Kako funkcionira ovaj roman? Znači, 13 na entu plus 15 + 1 svjetlosna godina + broj zečeva u knjizi 101 zec.

Dobro nije baš tako, ali matematika je dio ove priče, manji dio, ali matematika i ja smo kao puding i sol pa se moram malo našaliti na taj dio.

Ustvari ova knjiga je tipična feel good John Green knjiga.

Dečko - bistar, pametan, štreber - traži smisao u smislu i pritom pada na nedostižne djevojke tražeći onu pravu uz šaljive komentare svog najboljeg prijatelja.

Colin je 'čudo od djeteta': pamti doslovno sve, i od svega može napraviti anagrame. Colin pada na samo jedan tip cura: one koje se zovu Katherine.

Štoviše, upravo ga je ostavila Katherine XIX.

Sada Colin sa svojim najboljim prijateljom Hassanom odlazi na takozvani roadtrip te stižu u Gutshot. Malo mjesto sa srdačnim ljudima.

Tu oboje upoznaju Lyndsey, te u dogovoru sa njezinom mamom ugovore posao što ih veže za Gutshot barem na par tjedana i tu Colin smisli teorem, padne na totalno drugi tip cure i otkrije mnogo. Najviše o sebi.

Knjiga je simpa. Lagano štivo bez puno zavrzlama, likovi su topli, priča straight-foward.

Nisam očekivao puno od ove knjige, očekivao sam ono što sam i dobio, dobru priču za dobro se osjećati. Preporučam ju naravno, jer sigurno je da kaj god John Green napiše ja budem pročitao, jer iako nekada nije djelo neki masterpiece, uvijek usadi taj feel good osjećaj i to mi je najdraže kad to uradi.

[Josip Labaš]