srijeda, 12. lipnja 2024.

TAJNA KUĆNE POMOĆNICE, Freida McFadden

Izdavač: Egmont, 2024.
Nastavak romana Kućna pomoćnica
[eng. The housemaid's secret
Prijevod: Dijana Štambuk

Upoznavši stil pisanja Freide McFadden u 'Kućnoj pomoćnici', automatski sam se pripremila da će me i nastavak tog romana potpuno šokirati nekim posve suludim obratom u radnji. I iako sam na njega bila spremna, i iako sam čitavo vrijeme čitanja razmišljala i nagađala kakav bi on mogao biti, opet me skroz zabezeknuo. U dobrom smislu, dakako.

Kućna pomoćnica Millie postala je takoreći poznata po tipu usluga koji pruža svojim poslodavcima. (Ne TOM tipu usluga! Radi se o zaštiti zlostavljanih žena.) Kada dobije posao kućne pomoćnice u penthouseu Douglasa Garricka, i to vrlo dobro plaćen posao, Millie odmah obuzme neki čudan osjećaj, iako kod svojih novih poslodavaca na prvu ne uoči ništa sumnjivo - izuzev činjenice da gospođu Garrick doslovno niti jednom nije vidjela, budući da je Wendy Garrick navodno jako bolesna i ne izlazi iz sobe.

Ne mogavši se otarasiti osjećaja uznemirenosti, Millie će, dakako, krenuti u istraživanje i pokušati doprijeti do Wendy, ne bi li se uvjerila da je s njom sve u redu. A kada joj to konačno uspije, pokazat će se da je idilični luksuzni život bračnog para Garrick zapravo vrlo vješto izrežirana produkcija... and then some.

Unatoč tome što sam otprilike znala što očekivati od ovog romana, Freida me još jednom uspjela posve preneraziti obratima u radnji priče koju je napisala, kao i obratima u karakterima likova, među kojima je još jednom malotko onakav kakvim se isprva prikazuje.

Kratka poglavlja, napeta radnja i šokantni obrati tri su stvari zbog kojih sam ovaj roman pročitala gotovo pa brzinom svjetlosti. Freida je majstorica iznenadnih obrata i iznenađujućih karakterizacija likova. Njeni psihološki trileri pravo su malo šokantno osvježenje. Za nadolazeće ljetne vrućine, idealno. 

______________________________________

Kako do knjige: https://shop.egmont.hr/proizvod/tajna-kucne-pomocnice/